środa, 28 grudnia 2016

Mega paka od Semikaca czyli zestaw startowy do hybryd

Nareszcie dotarł mój długo oczekiwany zestaw startowy do hybryd od Semilac!

Do zestawu zamówiłam kilka dodatków, a kilka innych dostałam w prezencie :)

Ale po kolei.



Na stronie Semilaca [klik] złożyłam zamówienie an zestaw z lapmą LED. Zdecydowałam się na tę opcję: [klik]

Zestaw przyszedł kilka dni później. Duże pudło zawierało solidny a jednocześnie ładny, elegancki karton od Semilaca zabezpieczony folią bąbelkową i taśmą. Wszystko odpowiednio zapakowane, tak, że paczka dotarła bezpiecznie i nic się po drodze nie uszkodziło.

W zestawie mam:
  • lampę LED 24W - śliczna, biała z wierzchu i różowa w środku lampa, jeszce dodatkowo zapakowana w oddzielny karton. Do lampy dołączona jest instrukcja obsługi
  • Nail Cleaner - miniatura 50 ml
  • Aceton - również 50 ml
  • bezpyłowe waciki do przemywania - 250 sztuk
  • baza i top
  • bloczek polerski
  • 2 drewniane pilniki 100/180 oraz 100/120
  • striper do usuwania hybryd
  • 5 mini lakierów - to, co lubię najbardziej czyli kolorki na każdą okazję.
Dołączone kolory to:
  • 043 Electric pink - neonowy intensywny róż, idealny na lato
  • 040 Canary Green - wbrew nazwie jest neonowym żółtym ;) idealnie będzie komponował się z różowym
  • 022 Mint - absolutny must have zarówno w sezonie wakacyjnym jak i zimowym
  • 130 Sleeping Beauty - który w rzeczywistości jest troszkę inny niż na zdjęciach z internetu, bardziej intensywny, cukierkowy - ale nadal piękny
  • 032 Biscuit - idealny zarówno solo jak i pod syrenkę

Dodatkowo zamówiłam HARDI milk oraz matowy top.
W paczce znalazłam również kilka niespodzianek:
  • magazyn Semilac, w którym poczytam nie tylko o stylizacji paznokci ale także o makijażu, sporcie czy przepisach
  • kilka ulotek informacyjnych dotyczących produktów Semilac
  • czyścik do telefonu (gratis do zamówienia powyżej 100 zł, do zamówienia za 200 zł możesz wybrać lizaka, dalej zestaw ołówków, filiżankę itp.)
  • świąteczną kartkę z życzeniami
  • bombkę, w której znalazły się 2 cukierki i zwykły lakier do paznokci w kolorze czerwonym
  • były jeszcze 2 cukierki krówki, ale zjadłam, więc nie znalazły się na zdjęciach ;)
  • naklejka 




Jestem bardzo zadowolona i już wypróbowałam lampę i lakiery na wzornikach. Czuję, że o ile opanuję harda, polubimy się z hybrydami na dłużej :)

W kolejnym poście następne hybrydowe nabytki! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...